מדיניות משלוחים

כל ההזמנות נשלחות תוך 1-3 ימי עסקים (לא כולל שישי) מיום קבלת התשלום.
ניתן לבצע איסוף של ההזמנה מכוכב יאיר / כפר סבא בתיאום מראש ללא חיוב בעבור המשלוח.
ישנם מספר סוגי משלוחים:

  1. משלוח בדואר רשום באמצעות דואר ישראל עד לסניף הדואר הקרוב.
    עלות המשלוח הינה 18 ש"ח.
    להזמנות מעל 199 ש"ח המשלוח בדואר רשום הינו בחינם.
  2. משלוח עם שליח לנקודת איסוף קרובה בעלות של 20 ש"ח.
    ניתן לצפות בנקודות האיסוף כאן תחת לשונית נקודות שירות.
    להזמנות מעל 199 ש"ח המשלוח לנקודת איסוף הינו בחינם.
  3. משלוח באמצעות שליח עד הבית בעלות של 35 ש"ח.

   שיטות המשלוח הנ"ל אינן רלוונטיות לפרחי סבון בכלים, פרחי סבון בתוך קופסאות Flower Box, שמן ציטרונלה ולפיד במבוק.
   הזמנה אשר תכלול את אחד המוצרים הללו, שיטת המשלוח היחידה שתופיע תהיה איסוף עצמי. 

המקומות שאליהם אנו מבצעים את המשלוחים הינם בהתאם לחברות השילוח. במידה וקיים ספק ניתן ליצור איתנו קשר ולברר. 
במידה ובחרת בשיטת משלוח של דואר רשום / משלוח לנקודת איסוף, יש לדאוג לאסוף את המשלוח בזמן.
משלוח שלא ייאסף בזמן, יוחזר ותהיה עלות נוספת למשלוח חוזר.
משלוח לנקודת איסוף שהיא לוקר, ימתין למשך 48 שעות בלבד.
משלוח לנקודת איסוף שהיא עסק, ימתין למשך 5 ימים.

מדיניות החזרות

אנחנו בחמישים פלוס חמישים עושים את המירב לספק לך את המוצרים האיכותיים ביותר.
למרות זאת, יצרנו את מדיניות 14 ימי ההחזרה להלן כדי לאפשר לך להחזיר אלינו מוצר פגום.
מדיניות זו לא כוללת זכויות ביטול עסקה על פי חוק הגנת הצרכן (חוק הגנת הצרכן התשמ"א ותקנותיו).

בקבלת מוצר פגום אנא צור / צרי קשר עימנו במייל info@50plus50.co.il עם כל הפרטים לא יאוחר מ-14 יום מיום קבלת המוצר.
במקרה כזה, באפשרותך לקבל מוצר חליפי זהה בתכונותיו ומחירו למוצר שהוזמן בתמורה למוצר שהוזמן או לדרוש על ביטול העסקה וקבלת החזר כספי.
בכדי לממש אפשרות זו עליך לעמוד בתנאים להלן:

א. קיבלנו את תלונתך עם כל הפרטים תוך 14 יום מתאריך קבלת המוצר.
ב. המוצר המוחזר שלם וארוז באריזתו המקורית.
ג. החזרת המוצר למחסני החברה הינה באחריות הלקוח ועל חשבונו.

ביטול עסקה על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א-2010

ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך לגביו לגבי טובין שהמחיר ששולם בעדם עולה על 50 ₪.
על פי חוק הגנת הצרכן, רשאי הספק לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
למען הסר ספק ביטול העסקה הינו כנגד החזרת המוצר למחסני הספק ועל הלקוח חלה האחריות להחזיר את המוצר לספק באופן עצמאי ועל חשבונו.
ביטול העסקה אינו חל על טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות.
הספק רשאי שלא לקבל מוצרים לאחר שבוצע בהם שימוש.
האמור בסעיף זה לא חל על טובין ושירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד') לחוק הגנת הצרכן.
לכן החזרת התמורה אינה כוללת החזר כל שהוא על הוצאות המשלוח באופן חד משמעי.

ביטול עסקה על ידי הספק

הספק יהיה רשאי לבטל עסקה באופן מלא או חלקי במקרה של טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
בנוסף לכך שמורה לספק הזכות המלאה לביטול העסקה גם במקרים הבאים:

  1. תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אחרת שמנעה מהלקוח את היכולת להשלים את תהליך ההזמנה באתר.
  2. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך תהליך המכירה והאספקה.
  3. במקרה שהעסקה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הרוכשים ו/או נציגיהם ו/או צד ג' כלשהו.
  4. התגלה כי המוצר אזל במלאי.

למען הסר ספק רשאי הספק לבטל את העסקה או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
בכל מקרה של ביטול עסקה כאמור, הספק לא יהיה אחראי ולא יישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון, במייל ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח.

קנייה מהנה…

whatsapp
שינוי גודל גופנים
ניגודיות